RO / sv / Primăria RĂDĂŞENI / Plăți online
Plăți online - Primăria RĂDĂŞENI
Plătește online amenzi, impozite şi taxe locale
Plătește rapid și în siguranță, folosind un dispozitiv conectat la internet și cardul tău bancar, amenzi, impozite şi taxe locale la Primăria RĂDĂŞENI
RĂDĂŞENI
Plată amenzi
Plata online a amenzilor se poate efectua fără cont în portalul Ghiseul.ro, cu informațiile din procesul verbal.
Confirmarea plății se va trimite pe adresa de e-mail.
Plătește amenzile prin Ghiseul.ro
RĂDĂŞENI
Plată taxe și impozite
Pentru plata online a taxelor și impozitelor este necesar să accesezi pagina Ghiseul.ro. Se poate plăti și fară autentificare, dacă se cunoaște suma de plată.
Plătește taxele și impozitele prin Ghiseul.ro
Impozite şi taxe stabilite de instituţiile publice înrolate în sistem precum si amenzi contravenţionale cu deducerile aferente plăţii în 15 zile calendaristice.
Pot fi efectuate plăţi aferente prestării oricărui serviciu public, inclusiv oricărui serviciu comunitar de utilitate publică, precum şi orice plăţi aflate în legătură, directă sau indirectă, cu prestarea respectivului serviciu public.
Pot fi efectuate plăţi aferente prestării oricărui serviciu public, inclusiv oricărui serviciu comunitar de utilitate publică, precum şi orice plăţi aflate în legătură, directă sau indirectă, cu prestarea respectivului serviciu public.
Nu. Plata cu cardul prin Ghiseul.ro nu este comisionată.
Modul de utilizare al sistemului Ghiseul.ro este descris în următorul document:
Manual de utilizare Ghiseul.ro.
Va recomandăm:
1. Verificați introducerea corectă a caracterelor la Utilizator şi Parolă;
2. Regeneraţi parola contului folosind varianta CNP/CUI din secţiunea Regenerare parolă din portalul Ghiseul.ro;
3. Contactaţi Serviciul Suport Ghiseul.ro prin mijloacele specificate în Secţiunea Contact din portalul Ghiseul.ro.
1. Verificați introducerea corectă a caracterelor la Utilizator şi Parolă;
2. Regeneraţi parola contului folosind varianta CNP/CUI din secţiunea Regenerare parolă din portalul Ghiseul.ro;
3. Contactaţi Serviciul Suport Ghiseul.ro prin mijloacele specificate în Secţiunea Contact din portalul Ghiseul.ro.
Primăria unde aveți obligații de plată (RĂDĂŞENI) vă poate genera datele de logare în urma unei solicitarii făcute de dvs in acest sens. Puteti solitica date de acces (utilizator și parolă) de la instituția publică la care aveți obligații de plată, dacă instituţia este înregistrată în sistem şi este activă pentru plata cu autentificare. Datele de contact ale Instituţiei publice le puteţi accesa prin "click" pe denumirea instituţiei în Secţiunea Instituţii înrolate.
Metoda online de obținere a datelor de logare. Accesați secțiunea "SOLICITĂ DATE DE ACCES” de pe prima pagină ghiseul.ro și parcurgeți etapele: "Verificare CNP" - "Validare card" - "Trimitere e-mail cu datele de logare".
* În cazul în care deţineţi bunuri mobile sau imobile în mai multe localităţi, oricare dintre acestea vă poate pune la dispoziţie datele de acces în Ghiseul.ro.
* Odată eliberate datele de acces de către o instituţie publică, nu mai puteţi apela la o altă instituţie publică pentru o nouă eliberare.
Metoda online de obținere a datelor de logare. Accesați secțiunea "SOLICITĂ DATE DE ACCES” de pe prima pagină ghiseul.ro și parcurgeți etapele: "Verificare CNP" - "Validare card" - "Trimitere e-mail cu datele de logare".
* În cazul în care deţineţi bunuri mobile sau imobile în mai multe localităţi, oricare dintre acestea vă poate pune la dispoziţie datele de acces în Ghiseul.ro.
* Odată eliberate datele de acces de către o instituţie publică, nu mai puteţi apela la o altă instituţie publică pentru o nouă eliberare.
1. Regeneraţi parola contului folosind varianta CNP/CUI din secţiunea Regenerare parolă din portalul Ghiseul.ro.
Sistemul vă va furniza automat noile date de acces la adresa de mail pe care aţi înregistrat-o iniţial în Sistem.
2. Contactaţi Serviciul Suport Ghiseul.ro prin mijloacele specificate în Secţiunea Contact din portalul Ghiseul.ro.
2. Contactaţi Serviciul Suport Ghiseul.ro prin mijloacele specificate în Secţiunea Contact din portalul Ghiseul.ro.
Verificaţi în Secţiunea Instituţii înrolate din portalul Ghiseul.ro dacă instituţia publică ce vă interesează (Primăria RĂDĂŞENI) este înregistrată în sistem. Sistemul permite doar plata de debite către instituţiile înregistrate.
Ghișeul.ro este disponibil 7 zile din 7 și 24 ore din 24, cu excepția perioadelor de mentenanță sau intervenție tehnică asupra sistemului, care se vor anunța pe site-ul Ghiseul.ro.
Informațiile privind debitele dumneavoastră sunt furnizate de către instituțiile publice către care înregistrați obligații de plată (Ex.: (Primăria RĂDĂŞENI).
Drept urmare, vă rugăm să contactați instituțiile publice respective pentru eventuale clarificări. Datele de contact ale instituţiei publice le puteţi accesa prin "click" pe denumirea instituţiei în Secţiunea Instituţii înrolate din portalul Ghiseul.ro.
În situația în care nu puteți contacta instituțiile publice respective, vă rugăm să contactați Serviciul Suport Ghiseul.ro prin mijloacele menţionate în Secţiunea Contact din portalul Ghiseul.ro, pentru eventuala redirecţionare a solicitării dumneavoastră către instituția respectivă.
Drept urmare, vă rugăm să contactați instituțiile publice respective pentru eventuale clarificări. Datele de contact ale instituţiei publice le puteţi accesa prin "click" pe denumirea instituţiei în Secţiunea Instituţii înrolate din portalul Ghiseul.ro.
În situația în care nu puteți contacta instituțiile publice respective, vă rugăm să contactați Serviciul Suport Ghiseul.ro prin mijloacele menţionate în Secţiunea Contact din portalul Ghiseul.ro, pentru eventuala redirecţionare a solicitării dumneavoastră către instituția respectivă.
Va rugăm să contactați instituția publică selectată pentru clarificări. Datele de contact ale instituţiei publice le puteţi accesa prin "click" pe denumirea instituţiei (Primăria RĂDĂŞENI) în Secţiunea Instituţii înrolate din portalul Ghiseul.ro.
Vă recomandăm să urmaţi paşii următori:
1. Luați legătura cu instituția publică către care ați realizat plata și solicitați returnarea banilor
2. Contactați Serviciul Suport Ghiseul.ro prin mijloacele menţionate în Secţiunea Contact din portalul Ghiseul.ro și solicitați sprijinul pentru recuperarea banilor.
1. Luați legătura cu instituția publică către care ați realizat plata și solicitați returnarea banilor
2. Contactați Serviciul Suport Ghiseul.ro prin mijloacele menţionate în Secţiunea Contact din portalul Ghiseul.ro și solicitați sprijinul pentru recuperarea banilor.
Ghiseul.ro vă recomandă:
1. Verificaţi existenţa dovezii plăţii în folder-ul SPAM al adresei dumneavoastră de email.
2. Contactați Serviciul Suport Ghiseul.ro prin mijloacele menţionate în Secţiunea Contact din portalul Ghiseul.ro. Serviciul Suport Ghiseul.ro va verifica realizarea tranzacţiei şi vă va pune la dispoziţie dovada plaţii.
1. Verificaţi existenţa dovezii plăţii în folder-ul SPAM al adresei dumneavoastră de email.
2. Contactați Serviciul Suport Ghiseul.ro prin mijloacele menţionate în Secţiunea Contact din portalul Ghiseul.ro. Serviciul Suport Ghiseul.ro va verifica realizarea tranzacţiei şi vă va pune la dispoziţie dovada plaţii.
Contactați Serviciul Suport Ghiseul.ro prin mijloacele menţionate în Secţiunea Contact din portalul Ghiseul.ro pentru transmiterea solicitării dumneavoastră către procesatorul de plăți.
Serviciul Suport Ghiseul.ro vă stă la dispoziție de luni pană joi între orele 09.00 - 16.30, vineri între orele 09.00 - 14.00.
Orice browser uzual cu interfață grafică cu utilizatorul, ce rulează pe platforme desktop sau mobile, poate fi utilizat pentru a realiza plăți prin Ghiseul.ro.
Vă recomandăm să folosiţi serviciile Ghiseul.ro tastând direct adresa internet www.Ghiseul.ro.
Nu accesaţi Ghiseul.ro urmărind link-uri provenite din alte surse (email-uri, mesagerie etc).
Verificaţi de fiecare dată ca adresa din browser să fie cea corectă, de forma: https://www.ghiseul.ro/ghiseul/public/
Ghiseul.ro pune la dispoziţia utilizatorilor săi cele mai înalte standarde de securitate privind tranzacţionarea în mediul online cu cardul bancar.
- Procesatorul de plăţi electronice a luat toate măsurile pentru a asigura securitatea tranzacţiilor cu card prin internet.
- Datele de card pe care le completaţi şi trimiteţi prin internet sunt criptate prin protocolul SSL. - Transferul datelor de card este strict între dvs. şi procesator; - Autoritatea pentru Digitalizarea României sau instituţiile beneficiare (Primăria RĂDĂŞENI) nu solicită şi nu stochează aceste informaţii.
- Autorizarea plăţilor se face prin procesatori externi.
Ghiseul.ro nu preia, nu prelucrează si nu stochează în nici un fel date referitoare la cardurile bancare. Aceste date sunt introduse de utilizator direct şi exclusiv în sistemele procesatorilor prin interfeţele acestora, în termenii şi condiţiile proprii ale acestora.
Vă informăm că Autoritatea pentru Digitalizarea României în calitate de operator Ghiseul.ro nu solicită informaţii privind plăţile şi cardurile utilizatorilor, precum nici date de acces în sistem. Aceste date nu vor fi solicitate prin e-mail, telefonic sau prin alte mijloace de către operatorul sistemului Ghiseul.ro.
Nu accesaţi Ghiseul.ro urmărind link-uri provenite din alte surse (email-uri, mesagerie etc).
Verificaţi de fiecare dată ca adresa din browser să fie cea corectă, de forma: https://www.ghiseul.ro/ghiseul/public/
Ghiseul.ro pune la dispoziţia utilizatorilor săi cele mai înalte standarde de securitate privind tranzacţionarea în mediul online cu cardul bancar.
- Procesatorul de plăţi electronice a luat toate măsurile pentru a asigura securitatea tranzacţiilor cu card prin internet.
- Datele de card pe care le completaţi şi trimiteţi prin internet sunt criptate prin protocolul SSL. - Transferul datelor de card este strict între dvs. şi procesator; - Autoritatea pentru Digitalizarea României sau instituţiile beneficiare (Primăria RĂDĂŞENI) nu solicită şi nu stochează aceste informaţii.
- Autorizarea plăţilor se face prin procesatori externi.
Ghiseul.ro nu preia, nu prelucrează si nu stochează în nici un fel date referitoare la cardurile bancare. Aceste date sunt introduse de utilizator direct şi exclusiv în sistemele procesatorilor prin interfeţele acestora, în termenii şi condiţiile proprii ale acestora.
Vă informăm că Autoritatea pentru Digitalizarea României în calitate de operator Ghiseul.ro nu solicită informaţii privind plăţile şi cardurile utilizatorilor, precum nici date de acces în sistem. Aceste date nu vor fi solicitate prin e-mail, telefonic sau prin alte mijloace de către operatorul sistemului Ghiseul.ro.
Accesați secțiunea "SOLICITĂ DATE DE ACCES" de pe prima pagină Ghiseul.ro și parcurgeți etapele: "Verificare CNP" - "Validare card" - "Trimitere e-mail cu datele de logare".
Introducerea CNP-ului este necesară pentru a se verifica dacă este posibilă generarea datelor de logare după validarea identităţii.
Cardul trebuie să fie înrolat 3D Secure și să fie emis de una dintre următoarele bănci:
- Banca Raiffeisen
- BRD – Groupe Societe Generale
- AlphaBank
- CEC Bank
- Banca Transilvania
- ING Bank
- Garanti Bank
- BCR
- Exim Banca Românească
- OTP Bank
- First Bank
- UniCredit Bank
- Libra Internet Bank
- Vista Bank
- ProCredit Bank
Momentan obținerea utilizatorului și parolei cu un card emis de o bancă din străinătate nu este posibilă.
Solicitantul datelor de logare (CNP-ul pentru care se face verificarea) trebuie să fie acelaşi cu titularul contului la care este atașat cardul pentru care se verifică identitatea.
Se are în vedere extinderea posibilităţii validării identităţii cu carduri care aparţin unor alte bănci decât cele din lista publică.
Până la implementarea acestei soluţii nu vă puteţi genera credenţiale online, acestea putând fi obținute de la primăria de domiciliu (Ex.: Primăria RĂDĂŞENI) înrolată în platformă şi activă pentru plăţi cu autentificare.
Datele de contact ale instituţiei publice le puteţi accesa în Secţiunea "Instituţii înrolate" din portalul Ghiseul.ro.
Până la implementarea acestei soluţii nu vă puteţi genera credenţiale online, acestea putând fi obținute de la primăria de domiciliu (Ex.: Primăria RĂDĂŞENI) înrolată în platformă şi activă pentru plăţi cu autentificare.
Datele de contact ale instituţiei publice le puteţi accesa în Secţiunea "Instituţii înrolate" din portalul Ghiseul.ro.
Datele de card pe care le completaţi şi trimiteţi prin internet sunt criptate prin protocolul SSL și transmise procesatorului de plăți care asigură securitatea datelor transmise respectand cerinţele impuse de standardul de securitate PCI-DSS. Transferul datelor de card are loc strict între dvs. şi procesator, nici Autoritatea pentru Digitalizarea României, nici instituţiile beneficiare (Ex.: Primăria RĂDĂŞENI) nu solicită şi nu stochează aceste informaţii.
Nu există această condiţionare. Achitarea taxelor şi impozitelor se poate efectua cu orice card (Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro), indiferent de cine este titularul acestuia.
Vă rugăm să contactaţi instituţia publică (Primăria RĂDĂŞENI) pentru a obţine informaţii suplimentare în legătură cu termenul de soluţionare a notificării. Datele de contact ale instituţiei publice le puteţi accesa în Secţiunea "Instituţii înrolate" din portalul Ghiseul.ro.
Da, Ghiseul.ro permite din punct de vedere tehnic acest lucru. Puteți să selectați câmpul cu suma din dreptul taxei și să modificați suma, iar în cazul în care nu doriți să achitați deloc o anumită taxă puteți să inserați 0 în câmpul "Suma" din dreptul ei.
Atentie! Există situații în care instituția beneficiară nu permite plata parțială. De asemenea, în cazul în care există amenzi în debit, plata care se efectuează pentru un anumit tip de impozit va stinge cu prioritate obligațiile de plată provenite din amenzi. Din această cauză o serie de primării nu permit plata parțială când există amenzi nechitate. Contactați Primăria RĂDĂŞENI pentru mai multe informații.
Vă rugăm să contactați instituțiile publice respective pentru eventuale clarificări. Datele de contact ale instituţiei publice le puteţi accesa prin "click" pe denumirea instituţiei în Secţiunea "Instituţii înrolate" din portalul Ghiseul.ro. În situația în care nu puteți contacta instituțiile publice respective, vă rugăm să contactați Serviciul "Suport Ghiseul.ro" prin mijloacele menţionate în Secţiunea "Contact" din portalul Ghiseul.ro.
Atentie! Există situații în care instituția beneficiară nu permite plata parțială. De asemenea, în cazul în care există amenzi în debit, plata care se efectuează pentru un anumit tip de impozit va stinge cu prioritate obligațiile de plată provenite din amenzi. Din această cauză o serie de primării nu permit plata parțială când există amenzi nechitate. Contactați Primăria RĂDĂŞENI pentru mai multe informații.
Vă rugăm să contactați instituțiile publice respective pentru eventuale clarificări. Datele de contact ale instituţiei publice le puteţi accesa prin "click" pe denumirea instituţiei în Secţiunea "Instituţii înrolate" din portalul Ghiseul.ro. În situația în care nu puteți contacta instituțiile publice respective, vă rugăm să contactați Serviciul "Suport Ghiseul.ro" prin mijloacele menţionate în Secţiunea "Contact" din portalul Ghiseul.ro.
Numărul de telefon la care poți contacta Ghiseul.ro este 021.303.29.97, de luni pană joi între orele 11.00 - 15.00, vineri între orele 11.00 - 13.00.
Vă recomandăm să contactați Ghiseul.ro prin e-mail: suport [@] ghiseul.ro
Vă recomandăm să contactați Ghiseul.ro prin e-mail: suport [@] ghiseul.ro
Sursă informații: Ghiseul.ro
RĂDĂŞENI
Adresa: -
Telefon: 0230547150
Email: pradaseni.366e1@c42.yahoo.com
Website: RĂDĂŞENI ↗
SIRUTA: 150070
Judet: Suceava
primaria.info.ro/150070
Servicii online - Primăria RĂDĂŞENI
Vreți să depuneți o cerere la Primăria
RĂDĂŞENI? Completați formularele online și veți
primi numărul de înregistrare pe email.
Verificați stadiul documentelor / cererilor depuse
la Primăria RĂDĂŞENI, sau setați-vă o alertă pe email.
Doriți să faceți o programare la Primăria RĂDĂŞENI?
Vedeți aici calendarul cu zilele și orele disponibile.
Vreți să plătiți online Impozite şi Taxe Locale la Primăria
RĂDĂŞENI?
O puteți face prin Sistemul Național Electronic de Plăți!
Ați văzut o neregulă în RĂDĂŞENI?
Depuneți o sesizare și ne vom ocupa cât mai repede!
Joi, 12 dec 2024